Sıkça Sorulan Sorular

Üyelik sistemleri
Web sitemizde üyelik şartı aranmadan Randevu Oluşturabilirsiniz. Randevu sistemimize üyelik oluşturmadan birden fazla randevu oluşturabilirsiniz.

Sağ tarafta bulunan giriş formu’da neyin nesi?
Sağ tarafta bulunan Kırmızı Renkteki “Randevu Oluştur” giriş formu kesin randevu butonudur ve istediğiniz hizmeti alabilmeniz içindir. Bu form aracılığıyla giriş yapan kullanıcılarımız randevularını yönetebildikleri ayrı bir yönetim paneline yönlendirilirler.

Randevu sistemine nasıl üye olabilirim?
Oluşturduğunuz ilk randevunuzdan sonra Mail Hesabınıza gelen onay sayfasında size bir Randevu Onay diye bir mesaj gelecektir. Sizden istenen hizmet bedeli yatırıldıktan sonra Randevunuzun Onaylandığına dair tarafımızdan başka mail alacaksınız. Ve işte hepsi bu kadar. Belirtilen gün ve saatte Skype üzerinden canlı destek sağlanacaktır.
Nasıl Randevu Oluşturabilirim?
Sağ tarafta bulunan “Randevunuzu Oluşturun” butonuna tıkladıktan sonra açılan pencerede aşağıda ki adımları takip ederek randevunuzu oluşturabilirsiniz.

1- “Randevunuzu Oluşturun” butonuna tıkladığınızda hizmet seçme ekranı açılacaktır. Bu ekranın ortasında yer alan ihtiyacınız olan hizmet sekmelerinden birini tıklayın ve sonraki adıma geçin.

2- “Danışman Seçin” ekranı karşınıza çıkacaktır. Buradan ihtiyaca göre “Fi Koç”, “Psk.Mizgin ÇİÇEK ŞİMŞEK”, “Av.Hüseyin TANGÜNER”ı tıklayın ve sonraki adıma geçin.

3- Bu adımda size uygun olan randevu gününü seçtiğinizde randevu saatleri açılacaktır. Bu saatlerden size uygun olanı seçin ve sonraki adıma geçin.

4- Gerekli bilgileri doldurarak danışma konusu bölümüne danışmanımızla görüşmek istediğiniz konuyu kısa ayrıntılar vererek anlatın ve cümlenizin sonuna mutlaka Skype kullanıcı adınızı yazın. Sonraki adıma geçin.

5- Ön rezervasyonunuz oluşturulmuştur. Mail adresinize bilgiler gönderilmiştir. Maildeki yönergeleri takip ederek rezervasyonumuzun onaylanmasını bekleyin.

NOT: Mail de yönergede verilen hesap numarasına, belirtilen tutar yatırıldıktan sonra onay mesajınız gönderilecek ve randevunuz onaylanacaktır.


Randevumu oluşturdum şimdi ne olacak?
Randevu formumuzu kullanarak randevunuzu başarıyla oluşturduğunuz takdirde randevu formunda belirtmiş olduğunuz E-Posta adresinize bildirimler alacaksınız.

E-Posta adresinize gönderilen bilgilendirme mesajında;

Satın aldığınız hizmet türü
Seçtiğiniz danışman
Randevunuzun tarihi ve saati.
Randevunuzun durumu (Ödeme Bekleniyor veya Onaylandı).
Ödeme yapabileceğiniz banka hesap numaralarımız.

*Ödeme yaptıysanız işlemin daha hızlı gerçekleşmesi adına ödemenin yapıldığına dair mail yazabilirsiniz.

Önemli Not; Sistem tarafından otomatik olarak gönderilen E-Postamızı Gelen Kutunuzda göremiyorsanız lütfen Önemsiz, Diğer veya Spam klasörlerine bakınız. E-Posta size ulaşmadıysa lütfen bizimle iletişime geçin.


Ödemeyi gerçekleştirdim bundan sonraki aşama ne olacak?
Seçtiğiniz hizmetin bedelini Banka Hesap Numaralarımızdan herhangi birine yaptıktan sonra web sayfamızdaki “Canlı Destek” iletişim hattına göndermeniz yeterli olacaktır. Bu aşamadan sonra ödemeniz kontrol edilip onaylanmasını takiben randevunuzun onaylandığına dair bir E-Posta bildirimi alacaksınız.

Randevum onaylandı, şimdi ne olacak?
Randevunuzun onaylandığına dair E-Postamızı aldıysanız sizi tebrik ederiz 🙂 Şimdi seçtiğiniz tarihte ve saatte Skype üzerinden Fİ KOÇLUK ile yüz yüze görüşmeye hazırsınız demektir! (Rezervasyonunuzu oluştururken ilgili alana Skype kullanıcı adınızı yazmayı unutmadıysanız 🙂 )

Randevu alırsam direkt Fi Koç ile mi görüşeceğim?
Evet. Danışmanlık hizmeti bizzat Fi Koç tarafından Skype üzerinden yüz yüze verilmektedir.

Danışmanlık Bedeli bir defaya mı mahsus yoksa her randevu için mi?

Danışmanlık Bedeli (20Dk – 60TL) oluşturduğunuz her randevu için ödemeniz gereken bedeldir.

Hesap Numaralarımız

Türkiye İş Bankası
Banka : TÜRKİYE İŞ BANKASI 
IBAN: TR58 0006 4000 0018 3201 2435 47
Hesap Sahibi : Mesut TANGÜNER